Financiële Administratie

Home » Financiële Administratie

Wij investeren continu in ontwikkelingen die het proces van vastlegging van gegevens automatiseren en de ontsluiting van relevante informatie optimaliseren. Zo kunnen wij het proces van administratie tot jaarrekening en fiscale aangiftes efficiënt verzorgen. Hierdoor ontstaat bovendien meer tijd om cijfers en situaties te analyseren en u beter te adviseren.

Uiteraard beschikken wij over een eigen complete oplossing, maar het is vrijwel altijd mogelijk om een systeem dat u gebruikt te koppelen aan een fase in ons proces.

Hoe gaan we te werk?

U levert inkoop- en verkoopfacturen aan via e-mail of een app. Deze facturen worden deels herkend en automatisch verwerkt.

Het is ook mogelijk om uw verkoopfacturen in onze software te maken. Facturen die u maakt worden direct in onze software verwerkt. U kunt op een dashboard zien wat de status van de betalingen van de facturen is en ook herinneringen versturen.

De meeste banken bieden de mogelijkheid van een bankkoppeling aan. Bankmutaties worden dan dagelijks door de bank in onze software geladen. Ook bankmutaties kunnen in veel gevallen automatisch gekoppeld worden.

Wij passen kostenverdeling per periode toe en verwerken investeringen en afschrijvingen. Als er personeel in dienst is boeken we ook de salariskosten. Bij een maand-, kwartaal- en/of jaarsluiting verrichten we extra handelingen. Bovendien leggen wij een werkdossier aan zodat we bedragen uit rapporten en aangiftes kunnen onderbouwen.

Het is ook mogelijk dat u zelf de financiële administratie uitvoert en dat wij dit controleren of bepaalde taken uitvoeren. Wij kunnen ook met andere software overweg, zoals bijvoorbeeld Exact of Unit4.

Wij maken zelf voor deze dienstverlening onder andere gebruik van Twinfield en BaseCone.